Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

lördag 10 november 2007

Bilder på lägenheten..

Tänkte att jag kunde lägga ut lite bilder på min lägenhet. Ifall någon skulle vilja se det.

Vardagsrum:















Hall:









Kök:













Bredbandet funkar redan hos mig. Men min dator är inte lagad än, jag ringde igår och frågade hur det gick. De sa att de väntade på en reservdel som de hade beställt i början av veckan typ. Men hallå, de har haft den i tre veckor nu. Får väl vänta i tre veckor till då.

Men jag sitter faktiskt i min lägenhet nu och skriver. Jag har fått låna min brors bärbara skoldator. Det var snällt, fast han har ju ändå tillgång till en dator eftersom hans tjej har två. Så det gjorde väl inte så mycket.

Bosse trivs som fisken i vattnet. Vilket jag också gör, det är så himmla skönt att bo själv. Som jag har längtat de senaste åren. Mamma var här nyss och hjälpte till med städningen. Mormor, hennes sambo´, moster och morbror kommer förbi idag. Och då måste det vara städat. Vi ska ha en liten inflyttninsfest och samtidigt fira pappa lite. Så jag har beställt en exotisk planka och köpt en massa dricka.

Jag ska raka mig och ducha nu. Klockan går så himmla fort. Hade!




<-> Sekno On The Net <-> Sekno Tycker Till <->

Inga kommentarer: