Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

fredag 21 december 2007

Julfrukost...

Jag såg fram emot att få sovmorgon idag. Men när jag gick hem från jobbet igår så påminde de mig att vi skulle ha julfrukost idag på jobbet. Och det skulle börja vid 7.00, hehe. Men det var bara att gå upp. Det var mysigt och så fick vi en julklapp ifrån chefen. En julgrupp, blommor alltså. Och sedan en gratängform med lite tillbehör. Det är sånt som är bra att ha.

När jag var ute och surfade en dag hemma hos mamma och pappa. Så stötte jag på ett spel som jag såg i somras. Då kunde man bara se trailers men nu så har det kommit ut. Det heter Assassins Creed. Och är hur coolt som hälst. Men, alltid ett men.
De visste inte när det skulle komma ut på Pc. Så därför fick jag köpa ett Xbox 360 också. Det var typ i början av månaden och nu så har jag klarat storyn, har bara lite andra små uppdrag kvar som man kan göra.

Jag har fått min födelsedags present av mamma också. Jag fyller år den 3 januari, så att ni vet. Det var en elvisp, haha. Kan vara bra att ha, jag som hatar att vispa grädde.

Det var det de! Inte hänt mycket mer faktiskt. Inte hos mig iallafall. Men jag sitter fortfarande och väntar på en blogg. Och du vet vem jag menar. Hade!



<-> Sekno On The Net <-> Sekno Tycker Till <->

Inga kommentarer: