Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

tisdag 11 september 2007

Ledig, idag...

Idag fick jag vara ledig, och kan då skriva lite. Jag har uppdaterat "Sekno Tycker Till". Klicka på länken för att komma till den bloggen.

Igår köpte jag Plus medlemmskap på Aftonbladet. 19 kronor i månaden, det är inte farligt. Man får ta del av roligt extra material. Som tester, intervjuer och lite annat bra att veta. De sammla en massa bra länkar till olika roliga program och siter på nätet. Bland annat vilka saiter som man kan se tv och film på grattis. Mycket bra.

Jag kunde ha följt med till O-hamn idag. Mamma och pappa åkte nyss, men jag orkade inte. Vill vara lite ledig med, bara slappa i soffan osv. Får väl gå ut med hundarna snart.

Jag fick en kommentar igår. Det var ju roligt, och jag måste ju svara på den.

Jag letar inte så intensivt, det kommer när det kommer. Mamma har iallafall skickat ett mail till bostadsföreningen, och frågat hur lång vänte tiden är. Hon vill kanske kasta ut mig nu, haha. Men jag måste ta och betala av bilen innan jag börjar att leta på riktigt. Men visst, det vore skönt att flytta nu.

Sen vill jag också säga till en viss person som tydligen läser min blogg, skriv en du också. Det verkar hända så mycket saker hos dig. Skulle vara kul att läsa om dem ;)

Och kommentera! Tack!

Inga kommentarer: