Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

onsdag 19 september 2007

Skit dator...

Min bärbara datorn som jag brukar sitta vid har gått sönder igen! Den håller typ bara i ett år innan den går sönder igen, men det kan inte vara samma fel som förra gången. Jag ska ringa till Support och höra med dem.

Som tur är så har ju min bror flyttat ut till sin tjej, och då är den stationära datorn ledig. Men den är slö och tråkigt, så jag kommer inte att vara ute så mycket ändå. Vi får se om jag får igång min dator själv. Eller om jag måste skicka iväg den igen.

Gud så seg dator. Installerade min mobils program på den och det tog typ 5 min att starta. Men nu så ska jag bara föra över bilderna på skyltarna så får ni se dem, hehe.










Detta är Camillas skylt.                                                                    Och detta är min.


<-> Sekno On The Net <-> Sekno Tycker Till <->

Inga kommentarer: