Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

fredag 14 september 2007

Textning...

Camilla på jobbet, hon brukar texta skyltar som vi sedan sätter ut jämte vägen och en vid entrén. Den vid entrén brukar det stå om frukter. Men hon är på semester i Cypern i två veckor. Hon hade textat ihop tre veckor i förväg nu då. Men, hon hade inte hittat extra priset på just frukt & grönt.

En gång när hon stod och texta fråga hon om jag hade gjort det någon gång. Ja, en gång när jag gick i ettan. Men det var inte seriöst då, för det var under en öppet hus dag. Då tog hon förgivet att jag kunde det, typ. Så jag fråga om det inte skulle finnas någon skylt under två veckor då. Nej, sa hon. Du kan göra dem. Jaha.

Så idag efter jag hade slutat, stanna jag kvar och kollade i nästa veckas blad. Sen börja jag att texta. Det är ju jätte svårt, och jag skriver så fult. Men alla andra sa att det blir bra, och att de aldrig skulle göra det. Men Camilla är ju så duktig på det.

Jag glömde att ta kort på min skylt. Den blev JÄTTE dålig. Jag lägger upp en bild på min och en på Camillas skylt. Så får ni se själva. Bilderna kommer kanske i helgen, eller i början på nästa vecka.

Hade!

Inga kommentarer: