Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

måndag 10 september 2007

Här nu, igen...

Okej, nu är jag återigen här och ska skriva lite om vad som har hänt i mitt liv den senaste veckan. Jag får be så mycket om ursäkt för alla som har längtat så efter ett nytt inlägg av mig ;)

Ja, vad har hänt då. Inte mycket faktiskt. Jag jobbar som vanligt, hundarna är som vanligt, mycket busiga. Min bror har dock flyttat hemifrån, till sin tjej som har flyttat hit för att studera. Lite skönt kanske.

Jag började att spela Guild Wars igen, eftersom min bror hade beställt det. Men att han inte skulle kunna spela det för han har inte tid med det och så hade han inte pengar just nu. Han hade bokat det för någon månad sen, och det är riktigt kul faktiskt. Ska ta och spela lite imorrn. Det kommer att dyka upp på min andra blogg, tidsnog.

Vädret är iallafall, bättre. Det regnar.

Jag ska ta och snacka lite med Icka. Det var ett tag sen, måste hitta på nått nu. Ujujuj.

Jo, förra veckan var jag inne i V-by. Körde in brorsan och två tjejer dit för att de skulle få handla lite. Det gick väl bra, hehe.

1 kommentar:

Anonym sa...

Life goes on!

Hur går det med bostadsletandet då, Robin?