Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

måndag 22 oktober 2007

Skabb...

Det börjar att närma sig. Månaden har snart nått sitt slut. Och jag flyttar ut här ifrån. Det ska bli så skönt, men lite kommer man väl att sakna mamma och pappa. Jag var inne förra veckan och skrev på mitt hyreskontrakt. Så ska redan denna månad betala in första hyran.

Inköpen har redan börjat, och är nog också slut snart. Iallafall vad det gäller saker och möbler. Vi beställde lite grejer från Halens. Det gick på runt 10.000 kronor, vi fick lite rabatt på textiler och så.

I lördags var vi på IKEA och köpte in lite möbler. Tv-bänk, och lite hyllor, plus en extra säng ifall någon vill övernatta. Vi köpte en massa små saker också, så kallada bra-att-ha saker. Det gick på runt 9.000 kronor. Det kostar!

Okej, över till annat. Min katt Bosse har fått öronskabb, så han ska till doktorn och få en spruta. Det är säkert min brors katt som smittade honom, för hon hade det när de hämtade henne. Dumma dem!


<-> Sekno On The Net <-> Sekno Tycker Till <->

Inga kommentarer: