Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

onsdag 31 oktober 2007

Sista oktober...

Ja, nu är det alltså sista dagen i oktober. Och sista dagen jag bor hemma hos mina föräldrar, iallafall på ett tag. Det ska bli så skönt att komma bort från allt, specielt hundarna. De kan vara jobbiga ibland och mycket tjafs om dem.

Jag har beställt bredband till lägenheten, men det kommer inte förrens om 14 dagar. Så jag kommer att vara lite inaktiv på nätet, måste komma iordning i lägenheten också. Men när det är klart, tittar jag nog in här ifrån iallafall. Kan ju inte sitta i en lägenhet utan bredband och uggla heller. Det går bara inte. Sen har jag inte fått tillbaka min dator än, jag undrar när den är klar.

Ne, nu måste jag ut med hundarna så att de får bajsa och kissa. Hade!


<-> Sekno On The Net <-> Sekno Tycker Till <->

Inga kommentarer: