Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

lördag 13 oktober 2007

Flytta!?

Ja, redan?

Jodå, jag blev uppringd av en på bostadsförmedlingen i onsdags. Hon sa att det fanns en ledig lägenhet den 1:a november. Men att det är en etta istället för en tvåa, som jag hade skrivit i brevet. Det är en kille som bor i den nu, men han vill flytta till något större och vill bli av med lägenheten. Så jag var och titta på den igår. Och det såg bra ut, men då hade hon på bostadsförmedlingen rdan slutat. Jag pratade in ett meddelande och får se om hon ringer på måndag. Hoppas att allt kommer att gå vägen.

Mamma och jag har suttit och planerat i två dagar nu. Vi var och köpte lite köks- och städprylar igår. Nästa lördag ska vi förhoppnings vis åka upp till IKEA och inhandla lite nya möbler. Självklart kommer jag att ta med mig lite saker här ifrån. Har hela källaren med en massa gammla saker.

Så 1:a november drar jag!

Och till "Anonym"!
Ja, det tror jag också ;)


<-> Sekno On The Net <-> Sekno Tycker Till <->

Inga kommentarer: