Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

söndag 28 oktober 2007

Jag är bäst...

Kan börja med en bra sak. Bosse hade inte skabb, som min brors tjej trodde. De visste inte riktigt vad såren berodde på, men han fick iallafall en spruta. De skrev ut en salva som vi ska smeta på två gånger om dagen. Och bara för att han inte ska riva i såret får han ha en tratt på sig. Han är så gullig. Tar och lägger ut en bild senare, hehe.

Nu i helgen har vi hållt på att paka och plocka fram saer som ska med när jag flyttar. Det är inte långt kvar nu faktiskt. Bara tre dagar, på Torsdag har jag fått ledigt och är redo. Vad skönt det ska bli. Så trött på allt gnäll på hundarna och vem som gör vad och liknande. Nu kan jag styra som jag vill.

Jag hade beställt en platt tv från komplett.se. Och den kom i fredags, så vi gick till konsum och skulle hämta den där. Som vanligt blev det något fel med utlämnandet, och som tur var fanns det en kompitent person som kunde lösa problemet. Jag. Haha, tjejen på konsum visste att jag jobbade på Ica, eftersom hon handlar där ibland, så hon frågade om jag kunde hjälpa henne. Vilket jag kunde så klart. Men de har lite problem med posten på konsum, ingen har väl tagit på sig att kunna det riktigt. För en gång när jag satt kvar i bilen, tog det nästan 45 minuter att få ut en mobiltelefon som mamma skulle ha. Mamma och pappa var där inne då, och det var fel summa inlagt i datorn. Om jag bara hade gått in jag med, så hade vi varit klara på 5 minuter.

I torsdag när jag jobbade, kom det en snäll dam till mig och frågade om jag var här ifrån. Ja, sa jag. Och hon började att berömma mig. Hon sa att jag var snäll, gullig och så himmla trevlig. Alla killarna är trevliga i kassan, men du är bäst. Så sa hon, jag tackade självklart. Sen var jag glad hela dagen. Och nu får man gå och hälsa på nätan alla man möter. Haha, jag är en kändis i byn. Coolt!


<-> Sekno On The Net <-> Sekno Tycker Till <->

1 kommentar:

Anonym sa...

Vem sa man inte kunde bli känd genom att jobba på ICA?

Egentligen ingen xD