Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

onsdag 25 juni 2008

Ny chef och Allsång!

Hej igen!

Nu känner jag mig jätte duktig. Jag har också ändrat layout, för den andra var mörk och tråkig. Det bidrog också till att jag inte orkade skriva i bloggen.

I måndags fick vi då en ny chef på jobbet. Det gick bra, men nu har han dragit ner till Asarum där han har en till butik. Men den ska Ica lägga ner, så han har åkt dit för att inventera osv. Han stack utan att tillsätta någon annan istället för han. Så nu är vi förlite folk, och vi vet inte vad som kommer att hända.

Men nog om det. Igår åkte jag tillsammans med Icka och hennes pappa upp till Stockholm för att se Allsång på Skansen. Vi åkte ca 8 och var framme i Stockholm runt 14. Vi gick bara på Skansen och titta på alla djuren innan Allsången började. Det var skit kul. Icka tog kort på allt och alla, haha!

Det var tänkt att vi skulle ligga över på hotell. Men vi hitta inget bra med parkering, och så skulle det bli jätte dyrt. Så Ickas pappa fick köra fram och tillbaka. Och på måndag ska jag, Icka, mamma och pappa åka på en liten kryssning. Jätte kul :D

Hade så bra tills dess!


<-> Med reservation för eventuella stavfel <-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: