Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

onsdag 18 juni 2008

Hejsan!

Hej!

Det var ett tag sen :(
Men nu är jag faktiskt här. Och det har typ hänt sjukt mycket. Det är också därför jag inte orkat eller haft tid att skriva här.

Jag har min lilla kalender till hjälp, så att jag inte missar nått. Vi få gå tillbaka lite i tiden nu.

Vecka 14:
Då fick vi reda på att Pelle, våran chef, skulle sluta hos oss och ta över en kvantum butik. Och det är lite tråkigt, för han är jätte bra. Men samtidigt är det kul för han, det är ju detta alla handlare vill.
I slutet av veckan fick jag också reda på att farfar hade fått lungcanser. Ja :(

I och med att Pelle skulle ta över kvantum butiken så har han inte varit hos oss så mycket. Och då jobbade jag lite extra för att fylla upp hans plats. Så har ungefär bara jobbat heltid under en månad. Bara varit hemma och sovit.

Farfar har opererat bort en lunga nu. Och de kan inte se någon mer canser just nu. Så vi får bara hoppas att det går bra. Har inte pratat så mycket med han.

Nu på söndag ska vi ha inventering och på måndag tar Patrik över vår butik. Han kommer också att bli en bra chef, de flesta känner honom redan. Bra!

Jag har köpt en ny mobil :) En iPhone på 16Gb. Det är inte den nya som de ska släppa i Sverige, utan den första. Men det är bara en sak som skiljer på dem, så de är lika bra ändå! Den är så cool :)

Mm, det får nog räcka idag ändå. Kolla gärna in bloggarna jag länkar här till höger.
<3

Puss o Kram!


<-> Med reservation för eventuella stavfel <-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: