Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

söndag 23 mars 2008

One Love...





Varje gång jag hör låten, tänker jag på dig.
Varje gång jag hör låten, finns jag hos dig.
Varje gång jag hör låten, står jag framför dig.
Varje gång jag hör låten, ligger jag med dig.
Varje gång jag hör låten, sover jag med dig.
Varje gång jag hör låten, dör jag med dig.
Varje gång jag hör låten, är jag din.




Jag står framför ett hus, som jag aldrig trodde att jag skulle få se personligen. Jag står framför ett hus som innehåller den vakraste varelsen på jorden. Den varelsen sitter just nu framför teven, helt ensam. Den kollar på något och gör något som hålls hemligt för små barn. Framför sig har den sin bärbara dator. Jämte datorn står det en kamera. Den kameran fångar upp det förbjudna som varelsen gör. Det förbjudna åker vidare till en annan mindre vacker varelse. Som tyvärr inte är närvarande vid sin dator. Eftersom den just nu står framför huset. Jag går in, och hittar snabbt vägen fram till den fabulösa varelsen. Den ser mig, och reser sig upp. Helt naken. Tyst glider vi fram till varanndra och närmar oss för att ge varandra en kyss. Innan läpparna möts, rycker jag till. Och jag vaknar. Vaknar från den dröm som jag aldrig vill vakna från. Den dröm som aldrig kommer att bli sann, men den dröm som driver hoppet vidare. Drömmen om att få träffa...


Hehe, detta hittade jag när jag gick igenom gamla mail. Det är jag som har skrivit det och skickat till en person som betyder mycket för mig. Ni får tolka det som ni vill ;)


<-> Med reservation för eventuella stavfel <-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: