Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

tisdag 18 mars 2008

Det 30:e inlägget...

Ja, detta blir då mitt 30:e inlägg. Jag är ju riktigt duktig på detta, haha. Det har gått en liten tid sen senast. Men ytterst lite har hänt i mitt ganska enformiga liv. Det är påskveckan, och inte är man ledig för det. Nej, jag får tre veckor semester i sommar. Och jag längtar lite dit, men det kommer säkert att bli långtråkigt, jag är arbetsnarkoman. Men iallafall så ska jag på en liten Mariehamns kryssning med mamma och pappa. Jag är för liten så måste ha målsman med för att få åka, haha, gud. Åldersgränsen är ju 23, men iallafall så ska vi åka en sväng i en stor båt. Kul.

Det går bra på jobbet. Alla tanter är så glada för att jag sitter i kassan och förgyller deras vardag, haha. Det är kul, bara de säger det till chefen så inte han får för sig något!

Något som ingen har missat är väl melodifestivalen. Men önskar jag missa den, hade ju inte gjort något för det. Väldigt mycket onödig pengar lades ut! SVT och gänget har ju redan bestämt vem som skulle vinna ändå. De vill bara ha lite pengar. Iallafall så kommer vi inte att vara med i den stora ESC finalen i år. Det är bara att ni inser det!

Lite siffror som Aftonbladet.se tagit fram:












Detta är också en bra artikel från Aftonbladet.se:

Jurymedlem till attack mot SVT:s omröstning

Varför ska de ta in en jury som ska lägga sig i. Om de inte hade dem så hade allt gått bra! Men nu är det som det är, bara att stå ut.

Ja, nog om det. Man har ju fått sin dator till slut. Och allt börjar att återgå till det vanliga. Om ni undrar vad den gråa xbox rutan är, så är det min statistik på xbox 360 spel. Men inte spelat sen jag fick datorn, tar kanske bort den. Den passar ju inte in liksom ;)


Kommentar på förra inlägget:
Mackan sa...
Inte konstigt att du har hål i tänderna. Sluta med chipsen och läsken, så löser det sig ju.

Svar:
Det blir ingen läsk eller chips här inte. Juice är det som gäller. Allt snacks och skit har jag blivit jätte trött på sen jag börja på jobbet. Där kan man ju äta så att man spyr ibland. Nej, godiset får ligga i skåpet och ruttna!

Tillsist en bra låt! Lyssna på den :)







<-> Med reservation för eventuella stavfel <-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: