Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

fredag 20 juni 2008

Tråkigt?

Just nu är jag bara trött på allt. Vad ska man göra?

Idag är det Midsommarafton. Och vad har hänt? Jo, jag jobbade till 14. Åkte hem och gjorde mig iordning för att sedan gå till mamma och pappa och äta lite mat. Vi satt ute och det blåste kallt, så jag tappade matlusten. Trots att jag inte hade ätit något under dagen. Efter det hände inte ett skit. SKIT tråkigt var de. Ville bara hem och vara själv. Men så taskig kunde jag inte vara.

Nu skriker min mage efter mat. Men det ska den inte få, för jag tror att jag ska lägga mig nu. Annars blir jag tokig.

Hatar såna här dagar då allt bara är värdelöst. Man önskar att man inte fanns då. Jag vill alltid ha saker som händer, men just nu funkar fan ingenting. imorgon ska jag bara ligga i min säng. HELA DAGEN!

!!!!


<-> Med reservation för eventuella stavfel <-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: