Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

fredag 5 september 2008

Helg och dåligt väder...

Jag fick då kameran igår. Jätte glad nu. Tog lite bilder på Bosse då, men han tyckte inte det var kul så han sprang upp i ett träd och gömde sig längst upp i kronan. Som ni kanske förstår så var han ute, men det är en inne katt. Han får gå omkring ute i en lina. Fick några hyffsade kort på honom när han klättrade. Det var dock svårare att komma ner då han fick en gren i huvet som han inte gillade. Han försökte att skaka av sig den, men tappade fästet och trillade ner. Han lyckades greppa tag i linan som sitter fast i samma träd. Där hängde han i någon sekund innan han tappade taget och blev hängandes i luften. Som tur var fanns pappa på plats och kunde ta honom. Efter det sov han i någon timme. Katter tål väldigt mycket.

Jag hade tänkt att pka med ut till stugan med mamma och pappa för att ta lite bilder på naturen där. Men det ska visst bli dåligt väder imorgon, så det blir inget med det. Skit tråkigt, när man änligen är ledig en helg. Då kan man inte hitta på något specielt. Men men, skönt att slippa jobba iallafall. Alla håller just nu på och jobbar ihjäl sig. Det är bara en massa problem, folk som blir sjuka. Det är inget kul, den ena tråkigheten efter den andra. Plus att det knappt finns några varor på Ica hjälper ju inte. Det är skit mycket brister nu. De är typ i konflikt med alla leverantörer vi har.

Men nu struntar vi i det. Kan skriva om en bra film jag såg i början av veckan. Efter att jag fick den nya utgåvan av Allt Om Film, där det stod om den animerade filmen Wall-E. Så tog jag och såg den. Den var jätte bra och lite små rolig. Det handlar då om en liten robot som ska städa efter människorna då de flydde från jorden. Wall-E's personlighet har bara vuxit och han är kusligt lik ett mäniskobarn. Jätte bra film, SE DEN!

Hade nu bra! Älskar er alla :D


Kommentar på förra inlägget:
Jennylee sa...
Ska också se Heroes :D En av de mycket få serier jag följer, jag är verkligen usel på att följa serier eller så är det bara jag som är kräsen av mig xD


Svar:
Jag är som du. Jag har också svårt att följa serier, för kommer aldrig ihåg dem och blir alltid distraherad av annat. Men Heroes måste man tvinga sig att se. Man får absolut inte missa ett avstnitt där inte!


<-> Sekno On Bdb <->
<-> Med reservation för eventuella stavfel <->
<-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: