Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

lördag 6 september 2008

Tråkigt höst väder...

Vilken tråkig dag det kommer att bli. Det känner jag på mig. Det är mörkt och det bara regnar ute. Då blir man bara trött och gör inget vettigt. Men jag måste ta och städa upp lite, iallafall dammsuga runt datorn.

Idag väckte jehovas mig. De kom och ringde på. Men jag smög upp och titta i kikhålet. Men de var två stycken, de hade delat på sig. Det var en tjej en våning ner, och där öppnade en kille. Då hörde jag att de var från jehovas. Så jag gick tillbaka till sängen ett tag. Klockan var då kvart över elva. Skulle ändå upp halv tolv, så det gjorde väl inte så himmla mycket.

Vi får se om det blir några kort idag. Vet inte riktigt vad jag ska ta på, och när det är så här mörkt och blött, så vill man ju inte precis gå ut med kameran. Det är bara att kolla in Bilddagboken ikväll, så ser ni om jag fångade något bra.


<-> Sekno On Bdb <->
<-> Med reservation för eventuella stavfel <->
<-> Kommentera gärna! <->

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, akta dig för Jehovas!
Dem har lite väl tomt där uppe i skallen...