Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

tisdag 2 september 2008

Bara dåliga nyheter...

Nu är vi inne i en ny månad. Jag tror att jag slog ett litet rekord förra månaden. Har nog inte skrivit så många inlägg som i Augusti.

Men iallafall så är det September nu, och allt rullar på som vanligt. Det har hänt så mycket konstigt de här senaste månaderna att man snart skulle behöva en månads semester. Ny chef och en massa sjukdomar har drabbat oss på jobbet. Som tur är har de mig, jobbar så gärna. Men jag känner att det börjar att ta på krafterna. Men nu ska vi inte vara ledsna för det.

Utan vi ska vara ledsna för att jag dag ut och dag in kollar min mail, utan ett gott resultat. Jag väntar fortfarande på leveransbekräftelsen på min kamera. Vill ha den nu. Snart går det ju inte att ta fina kort ute, det är redan mörkt om kvällarna nu. Inte kul, man blir genast lite deprimerad när det blir så.


Senaste nytt på Aftonbladet.se:
En polisbil som krockade på en utryckning. Det är fem personer förda till sjukhus, ett var barn.

Inte kul, men så kan det gå. Speciellt nu när det börjar bli mörkt ute. Vi alla måste vara uppmärksamma på alla bilar och gångtrafikanter ute i trafiken.

Vi får hoppas att det blir en gladare nyhet nästa gång! Tills dess hade gött!



<-> Sekno On Bdb <->
<-> Med reservation för eventuella stavfel <->
<-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: