Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

lördag 30 augusti 2008

Marken & Kalas...

Då var det åter igen dags för Hultsfredsmarken. Jag gick med mamma och moster i år. De handlade lite saker, men jag hittade inget kul. Tittade på lite filmer, men det fanns inget som jag ville ha. Inget godis blev det heller, jag är så duktig. Fast det blev lite "Snacks" ändå. Jag köpte en linduk till en träskål som jag fick utav min gamla chef när han slutade. Det är bra att ha, så att inte skålen blir ful när man har frukt eller bröd i den. Perfekt!

Efter marken var vi hos moster för att fira hennes födelsedag. Vi fika med tårta när vi kom tillbaka från marken. Sedan släppte min kusins flickvän av deras katt, så du busa vi lite med den. Sen blev det smörgåstårta, och efter det lite Texas Hold'em. Vid det här laget började alla bli lite små fulla. Förutom jag, eftersom jag inte dricker alkohol, endast cider går bra. När vi hade tröttnat på att spela kort, blev det fika igen med en ny tårta.

Hade tänkt ha med kameran idag. Men fick den ju inte i veckan. Hoppas att de kan skicka den i början av nästa, som de lovat nu. Men tog några kort med min iPhone. Bilderna hittar ni på Bilddagboken. Länk nedan.

Hare!


<-> Sekno On Bdb <->
<-> Med reservation för eventuella stavfel <->
<-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: