Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

söndag 24 augusti 2008

Nya tider...

Hej igen!

Kan börja med att det är iallfall någon som läser min blogg. Och att det är en sexig snapphane desutom.

Igår fixade jag och pappa min bil. Det hade blivit lite rost på den, och det ska de inte vara! Men nu är den som ny, nästan som ny.

Jag har idag köpt en kamera, Sony DSLR-A200 Black. Kommer antagligen att få den i mitten av veckan. Köpte den från supermix.se, billigt och snabba leveranser. Rekomenderar den sidan.

Jag har byt bort denna helgen. Så att jag får vara lite ledig också, och jag ångrar inte det. Imorgon börjar vi på det nya schemat, som fortfarande har sina fel. Men det får gå, chefen jobbar iallafall på det.

Jag kommer inte att lägga in så mycket bilder i min blogg. För har bara ett begränsat utrymme här på blogger. Men ifall ni vill titta på några, så finns dem på bilddagboken, sekno.bilddagboken.se.

Trevlig läsning! Vi höres!


<-> Med reservation för eventuella stavfel <-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: