Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

tisdag 26 augusti 2008

Ingen kamera...

Hej.

Idag fick jag beskedet att de inte kunde leverera min kamera denna vecka, eftersom den var slut. De får hem den till början av nästa vecka, och då ska de skicka den! Ska bli så kul.

Jag har lagt till en YouTube "Film" här. Men jag har mixtrat lite med koden, så nu syns bara det som behövs. Det är en låt, den bästa som finns just nu. Fattar inget av vad de sjunger, men videon som är till, är en översättning, riktigt fin låt. Om nu översättningen är rätt.

Ledig imorgon, hade varit kul att ha kameran då. Men får vänta till nästa onsdag och hoppas att jag har den då. Nu får jag ta och läsa "Allt Om Film" som låg i hallen när jag kom hem.

Hare!


<-> Sekno On Bdb <->
<-> Med reservation för eventuella stavfel <->
<-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: