Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

lördag 6 september 2008

Visste jag väl...

Det är ju fan också! Nyss ringde min mobil, och det stod "Ica Lagret". Jag tvekade lite innan jag svarade. Och det var som jag trodde, det var en tjej som fråga om jag kunde jobba för henne imorgon för hon kände sig inte bra. Och det är bara att säga ja, för det finns inga andra att fråga. Chefen måste ju förstå att vi måste ha lite fler helgjobbare. Vi ordinarie kan inte jobba både i veckorna och i helgerna. Jag är så himmla trött på jobbet nu att jag bara skulle kunna gå. Vilket jag säkert kan också, eftersom vi inte har fått några anställningsbevis än. Jag måste lära mig att säga nej. Nästa gång ska jag det eller inte svara alls när det är någon från Ica som ringer. FAN!


<-> Sekno On Bdb <->
<-> Med reservation för eventuella stavfel <->
<-> Kommentera gärna! <->

Inga kommentarer: