Uppdaterad: 2008-11-09
Orsak: Nytt Inlägg

måndag 16 juli 2007

6-pack Coca-Cola!?

Idag är jag ledig från jobbet. Tur med vädret hade jag, sitter ute i trädgården och skriver. Det är mysigt att ha en bärbar dator ibland. Hundarna är också här och busar lite. Den stora löper för andra gången och är jätte vuxen nu. Man kan knappt busa med henne, men lite bus blir det iallafall med lilla Nellie. Mamma och pappa är ute och åker. De är på kolmården och tittar på alla djur. Tråkigt att jag inte kunde följa med, någon var tvungen att passa hundarna. Lillebrorsan jobbade på förmiddagen, så jag fick vara hemme. Men det är lite skönt att bara slappa efter allt arbete också.

Jag åkte till chefen idag. Och pratade om killen som var inne och stökade med oss i lördags. Vi tittade på det inspelningen från övervaknings kamrorna. Och något tog han, det såg iallafall ut som det. Kassörskan och jag trodde att han tog ett 6-pack med öl. Eftersom han såg påverkad ut, men på filmen såg det mer ut som ett 6-pack med små Coca-Cola flaskor. Men nu vet iallafall de flesta vem han är, och om han kommer in igen så ska vi hålla koll på han. Men han var skrämande.

Nehe, nu la den trådlösa anslutningen av. Men jag kan skriva ändå, bäst att gå in så jag kan spara och publicera.

Inga kommentarer: